Hösten sänker sig och vi med den

Så är det ju. Höstmörkret är mysigt på flera vis. Man kan till exempelvis tända ljus och… och man kan tända ljus. Så många fler fördelar kan jag tyvärr inte finna. Höstmörkret och jag är inte direkt kompatibla, utan jag sänks ner till ett energisparläge fram till vårljuset kommer. Läsningen går på halvfart och därmed även bloggandet.

8557467251_6894698959_b

Vad läser jag då? Selasis Komma och gå är fantastisk på många de vis, men ströläsa den är inte att föredra. Jag har fått lägga den på paus och istället satt tänderna i den något mer lättsmälta Legend av Marie Lu och den visar sig vara rätt medicin för att en sinande läslust.

Vad har mer hänt sedan sist? Jo, finalisterna i Forma Blog Award är klara och inte mindre än tre av mina egna nominerar står i final. Marcus bibliotek och Fiktiviteter i kategorin Årets bokblogg och Fiktiviteters recension om Kroppspanik i kategorien Årets bokrecension. Stort grattis till er! Naturligtvis även grattis till de övriga finalisterna kan du se här.

2 reaktioner till “Hösten sänker sig och vi med den

Lämna en kommentar