Att ha huvudet under armen har sina fördelar

Det är på gott och ont som jag ibland gör saker utan att komma ihåg det. Jag var väl medveten om att jag ”slant” på Köp-knappen, men kunde inte för mitt liv komma ihåg vad jag köpt. Idag kom paketet och jag höll nästan på att göra en s.k. unboxing-video, men jag besparar er ifrån den. Jag förstår att ögonblicket inte är så himlans spännande för er.

DSC_0928

Jag trodde jag köpt Systerland, men det hade jag tydligen inte. En fin blandning av böcker blev det och evigt höga att-läsa-högen blev med ens ännu högre.

IMG_20140822_141737

Den svenska översättningen av Ull har jag väntat på länge (sen Feuerzeug kallade den ”Riktigt dunderbäst dystopostapokalyps”). Sofi Oksanens När duvorna försvann har jag svårt att förstå att den förblivit oläst (vilket jag snart hoppas åtgärda) och De utvalda var ett rent spontanköp då de hade lagerrensning.

4 reaktioner till “Att ha huvudet under armen har sina fördelar”

Kommentera

