Ni säger #blogg100, jag säger…

I´m in! För visst handlar det om att blogga ingenting under hundra dagar?! Det har gått lysande! *harkel*

Då ni har en lässvacka som kanske varar en vecka, så har jag en som varar i tre månader. Men fråga mig gärna om TV-serier. I know them all! Finns det någon stödgrupp för det här? Va? Anonyma TV-serieknarkare?

Det handlar inte om att jag har brist på material. Inte alls. I läshögen ligger såväl Tartt, Morrison, Hosseini som Adichies senaste. Där ligger Francesca, Låt vargarna komma, Hatties liv och Wolf Hall. För att inte tala om Eld, Vild och Det eviga folket är inte rädda, Ett kort uppehåll på vägen från Auschwitz och inte förglömma: Varför vara lycklig när du kan vara normal?.

Jag ska bara… eeeeh rita något eller se avsnitt 769 i någon av alla världens TV-serier. Skärmavbild 2014-04-24 kl. 09.24.13

4 reaktioner till “Ni säger #blogg100, jag säger…”

  1. Jag är likadan. Såg alla säsonger av Friends, två säsonger av Doctor Who och alldeles för många dokumentärer och avsnitt av Top Gear UK innan jag rent faktiskt tvingade mig att öppna en bok. Hade verkligen inte lust att läsa. Så om du vill starta en stödgrupp är jag helt med!

    Vilken fin blogg du har, förresten! 🙂

Kommentera

