Den första lördagen i varje månad delar vi med oss vad vi läser, tittar och lyssnar på samt längtar efter. Häng gärna på och svara på din egen blogg, i kommentarsfältet eller på Instagram, tagga mig gärna så att vi hittar varandras svar.

Just nu läser jag Änkorna av Pascal Engman. I sedvanlig ordning ett driv i historien så det blir näst intill omöjligt att lägga boken ifrån sig.
Just nu tittar vi  på ingenting. Häromdagen avslutade vi The Undoing på HBO (kan rekommendera) och nu går vi antagligen över till säsong 4 av Fargo på samma streamingtjänst.
Just nu lyssnar jag på Under Londons broar av Jojo Moyes. Uppskattar! 
Just nu längtar jag efter julledighet och att Majgull Axelssons Inställd resa till Sabarmati och Nattavaara av Thomas Engström och Margit Richert kommer som e-böcker på Storytel. 

Mina fellow f.d. kulturkollare som hänger på idag är:

Helena på Fiktiviteter
Linda på Enligt O
Anna på Och dagarna går
Ulrica på Västmanländskan
Carolina på Carolina läser

3 reaktioner till “Just nu i december 2020

Lämna en kommentar