En klapp på axeln och ett blygsamt ”Hurra”!

ska%cc%88rmavbild-2016-09-30-kl-08-56-55Okej det satt långt inne men nu är det dags för skryt. Varför det är svårt? Dels på grund av haltande hybris (vrider mig smått i plågor muttrandes jantemantran: ”vem är jag, inte ska jag”…) och dels för jag har tämligen ambivalenta känslor mot utnämnaren då de lurade mig in i ett ovälkommet medlemskap (som senare hävdes).

Men here it comes! Bonniers bokklubb har utsett min – MIN – lilla blogg till en av Sveriges elva bästa bokbloggar. Sen att de inte nämner hur jag skriver utan att de gillar särskilt att jag har bilder på författarna, bidrar också till den något ambivalenta känslan. Men må så vara. Jag kan nog skriva bra också.

f

De andra som också hamnade på listan är: Fiktiviteter, Hyllan, Bokomaten och Enligt OBokhora, Lyrans Noblesser,  Sincerely JohannaBeas BokhyllaJennies boklista och Bokstapeln

Kommentera

