Vad sjutton hände?

Svar: ingenting. Jag läste (i jmf med undertecknad) som en tok i oktober och sen i n g e n t i n g. Totalstopp. Finito. Inte en rad, bokstav eller stavelse. Jag har dock frossat i streamingtjänsternas utbud, vilket möjligtvis är vad min hjärna klarar av just nu.

I november fick jag nytt jobb, vilket å ena sidan är superkul – å andra sidan tämligen tufft då jag i realiteten just nu jobbar på dubbla tjänster tills jag fått ersättare till min gamla. Lägg där till en dos julstress/julångest, så har ni mitt nuläge.

12-important-lessons-from-how-the-grinch-stole-christmas-for-twenty-somethings-6

Trots grinchtider har jag satt samman en julspellista som ni kan hitta genom ”Jul:ish sådär:ish” på Kulturkollo.

 

Kommentera

