Boksmällan is the shit

eller inte…

Så var Bokmässan 2015 över och, som sig bör, smälter jag samman med soffan när de första tecknen av boksmällan visar sig. Just nu är hjärnan precis så mässkaosig som förutsett så några reflekterande djupanalyser blir det inte. Dock kan jag presentera en del av mässan via några bilder. (20150827)

Ovan skrev jag i söndags kväll, sen kom jag inte längre. Den stora tröttheten slog till och att t.o.m. att trycka på några tangenter kändes övermäktigt. Så nu är jag redo att presentera Bokmässan 2015 i bilder. (20150829)

Okej, boksmällan i sitt esse. Jag trodde att måndagen skulle bli tyngst, men det visade sig att tisdagen var den stora boksmällardagen. Idag har jag dock lyckats skriva recension på Vinterfolket av Jennifer McMahon (som publiceras först den 21/10), så nog ska jag få till ett bildinlägg. Håll till godo!

 

En reaktion till “Boksmällan is the shit”

Kommentera

