December säger ni?!

Ja men bring it on! D e c e m b e r. Jag är, inte helt oväntat, något grinchig så här års och tycker att årstiden är allmänt outhärdlig. En egenintervention kan möjligtvis vara på sin plats. Idag har jag därför satt samman en spellista med jullåtar och jag har försökt att undvika de mest sönderspelade versionerna. Färdig version kanske kommer här så småningom.

grinchen

I kväll ska jag också åka och [insert valfritt plågsamt gny] julpyssla! Men jag får klara detta då jag får njuta av fantastiskt sällskap. Kanske, kanske jag kan smittas av lite ogrinchiga känslor.

Avslutningsvis ett litet smakprov på en julig låt från min ogrinchiga lista:


Dagens låt: ”Spotlight on Christmas” av Rufus Wainwright

Kommentera

