Dagen efter Bokmässan

Här sitter jag sjukt trött, men ack så nöjd efter gårdagens första mässdag. Överpeppad och stissig entrade jag mässan med inga fler planer än att luncha med ett urval av kulturkollarna, montermingla hos förlagen framemot kvällen och samkväm därefter med hela ligan från Kulturkollo. Tiden däremellan gick jag tämligen planlöst över mässgolvet och snubblande samman med andra bokbloggare, träffade Lotta, som fick briljera med sina allmänkunskaper och jag kom till insikt med att sitta utanför poesirummet är en lisa för själen (och pausa från den konstanta mattan av mässorl som råder på mässgolvet).

Och allt blev ju så där himla bra. Allt klickade! Alla klickade! Lycklig, tillfreds och något urlakad åkte jag hem.

Skärmavbild 2014-09-26 kl. 10.39.26

Okej, några inköp blev det dock…

Kommentera

