Hej Brevlådan! Long Time No See.

Då var vi äntligen kompisar igen; jag och min brevlåda. Det kan ha varit så att jag också slant till på köp-knappen inne på en elektroniska boklåda igår. Det kan vara så… Dock är jag så fasansfullt trött efter helgens endorfinchock, så jag minns inte vad det var jag slant på. För övrigt mycket snyggt omslag på höstkatalogen (Staffan Larsson).

 

För dig som inte vet så lanserades äntligen bloggkollektivet Kulturkollo i helgen som var och allt flöt på enligt planerna (dock extremt långsamt mvh otålig). Det är lite mycket dagen efter-trötthet, men det är ju först nu det egentligen börjar. Äventyret!

Under lördagen publicerades mitt första inlägg där jag kortfattat presenterade mig (här) och igår listade jag eländes eländesböcker (här). Och på tal om eländes elände – vill du ha en chans att vinna Älskade av Toni Morrison så klicka dig vidare här. Håll extra koll där om du vill få fler chanser till bokliga utlottningar.

 

Kommentera

