Kära dagbok

Idag har jag varit på min första bok- och biblioteksmässa som bokbloggare och det har varit ett rejält äventyr för lilla jag. Inte nog med att jag (igen) missade avfarten till mässan och fick leta mig fram genom Göteborg, utan jag fick också förmånen att köra genom korsvägen idag(!). Överlevde dock vilket får vara ett gott betyg i sig.

Min planering sprack i samma sekund jag äntrade mässan och jag inte gått på ett endaste seminarium idag. Förvirrad har jag strövat kring på mässgolvet och flertalet gånger funnit mig gå i cirklar. Jag lovade mig själv att inte köpa några böcker, men även den planeringen sprack. Som det kan gå.

Jag fick äntligen träffat flertalet av mina fellow bokbloggare, vilket har verkligen varit fantastiskt kul. Jag har trendspanat med Bia Zigge, utan att egentligen komma fram till så mycket mer än att i år blir troligen Martin Schibbey och Johan Persson de stora namnen på bokmässan. Och ja, jag bestämde mig för att köra dit imorgon också.

IMG_20130926_071413 (1)

4 thoughts on “Kära dagbok”

Kommentera

