Samma visa varje gång…

Kalla det förnimmelse, perception eller rent av en paranormal slägga i huvudet. Eller var det ren tur att jag loggade in på det lokala bibliotekets sida och såg att jag har (igen) övertrasserat lånetiden med inte en dag, inte två utan tio. Det blir till att tokläsa idag då.

ed8355c4dc0e11e2bc6c22000a9f38d4_7

2 reaktioner till “Samma visa varje gång…”

  1. Jag är mycket glad att mitt lokala bibliotek numera skickar ut påminnelser några dagar INNAN lånet hinner gå ut. Tidigare drog jag på mig ständiga skulder! Fast iofs jobbar jag numera på bibliotek så om jag lånar där slipper jag förseningsavgifter helt och hållet. 😉

Kommentera

