Om detta inte var en bokblogg

Hade detta inte varit en bokblogg så skulle jag ha tipsat om andra saker för samvetssökande julklappsneurotiker. Boktips till dylika har jag lagt upp i dagarna två: här och här. Hade detta inte varit en bokblogg så hade jag till exempelvis tipsat om Ung Cancers supersnygga tygpåsar (lite bokrelaterat eller hur?).

Klicka på bilden så får du se fler snygga alternativ.

Hade detta inte varit en bokblogg skulle jag även ha tipsat om en t-shirt från Vi-skogen. Vi-skogen som bl.a. planterar träd runt Victoriasjön som ligger på gränsen mellan Tanzania, Uganda och Kenya. Bokslukare förbrukar en del papper så detta kan ju vara ett sätt att ge tillbaka.

För att se fler produkter från Vi-skogen klicka på bilden.

Sist men inte minst hade detta inte varit en bokblogg skulle jag slutligen tipsat om ett brevpapperset från Amnesty, då vi bokslukare naturligtvis värnar om yttrandefrihet då det ofta är författare och journalister som råkar illa ut för att de har uttryckt sin åsikt.

Klicka på bilden om du vill se fler julklappstips från Amnesty.

Nu är Litteraturkvalster & småtankar dock en bokblogg. Men vad gör väl det.

Kommentera

