Påtänkt senare

PS. Tipsen bubblar upp efter hand och jag kom på att jag missat några.

Vill du läsa litteratur om litteratur eller om klassisk (väljer bort ordet ‘svår’) litteratur kan du läsa Läs mig. Är du mer intresserad av science fiction så besök Boktimmen (numer även TV-serie-tipsare).

Mitt intresse för litteratur från andra världsdelar växer och då har jag funnit Lyrans Noblesser som skriver om just sådan litteratur. Bokomatens specialintresse är istället barn- och ungdomslitteratur och matlagningsböcker.

Nu tror jag att jag fått ut mig alla småtankar om bokbloggar. Bokbloggartips som täcker olika intresseområden och stilar. Sist men inte minst så vill jag naturligtvis att ni läser min blogg, som blandar litteraturkvalster från olika genrer, olika länder och olika stilar. D.S.

Kommentera

